Alla inlägg under januari 2014

Av Greta - 2 januari 2014 17:21

Nio månader sedan sista blogginlägget skrevs... haft besökare i stort sett varje dag sen dess och tillkommit några följare på bloglovin. Bloggen ligger nere som sagt, MEN vi finns på andra ställen!


Facebook: https://www.facebook.com/gretaskaniner


Instagram: rewrexrabbit


Hemsidan: http://www.gretaskaninsida.weebly.com/ (dåligt uppdaterad dock, hehe)


För er som inte har varken eller kan jag tala om att allt är bra med oss. Utöver att kaninerna fick med sig pälskvalster hem sen förra utställningen, men det är under behandling...
Udela, Casanova och Axina bor kvar och även ökat kaninbeståndet med tre nykomlingar. Dels de två ungar som Udelas kull resulterade i och även Tuttifrutti, en svart Liten Rex hona, som flyttade hit i maj.

Axina har även haft en blandraskull för mitt gymnasiearbete, jag har varit i Skåne på utställning och vi har börjat komma igång med hopptävlandet.

 
Collage från 2013


Måste erkänna att jag saknar bloggvärlden lite grann. 2012 var det allt riktigt roligt och kom i kontakt med flera nya kanintokar tack vare bloggen. Inte så sugen på att ta upp bloggandet nu dock, i princip alla bloggvänner sen dess har också lagt ner så känns dött på den här fronten...


Kikar in och säger Hej här nu iaf, till er som inte har mig någon annanstans. Kanske gör det även nästa årsskift också ;) Hoppas allt är bra med er!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards