Direktlänk till inlägg 1 november 2011

Utmaningen

Av Greta - 1 november 2011 11:21

Jag blev utmanad av: Susanna www.livetmedkaniner.blogspot.com 

Varför började du blogga? Började först hösten 2009, det var Michis (http://michiskaks.blogg.se/) som sa åt mig och börja blogga. Hon hade också nyss startat en kaninblogg då och ja jag vet inte varför hon ville jag skulle börja? Jag tyckte dock det var svintråkigt, för fick inga kommentarer haha. Gav upp och sen började jag om sommaren 2010 och kört på sen dess, dock paus någon månad i somras när jag var kaninlös.
 

Vilka bloggar följer du? Dom under mina länkar, och även andra kaninbloggar jag nog borde byta länk med... 

Vilken är din favoritfärg? Jag gillar dom flesta färger, men det ska matcha. Och så beror det ju på vart dom är också. 

Vilken är din favoritfilm? The Hot Chick! Titanic, Hachiko, Marley & Me, Fredagen den trettonde, Dead Silence, Död Snö, Abduction, The ugly truth. Fast inte alls mycket för film längre... pallar en halvtimme sen är det kört och jag är på datorn istället. Tvserier däremot, dom älskar jag! :)

Vilket land/vilka länder vill du besöka och varför? Jag vill också till Polen, Auschwitz. Hört det ska vara en väldigt speciell upplevelse och vore intressant. Skulle åkt dit i våras med tyskagruppen, fast vi fick inte ihop nog med pengar.
Jag vill även till Tyskland igen trevligt ställe, Grekland, USA, Irland, Afrika. Och dom andra plejsen för se mig omkring mera. 
Och ett land jag inte vill till är Frankrike! Fast samtidigt var baugetterna i en klass för sig, pizzan också. ;) Men fransmännen vi träffa... nej, dom var otrevliga som fan.

Jag ger denna utmaning till: Linnéa http://detunderbarakaninlivet.blogg.se/

 
 
linnea

linnea

1 november 2011 16:05

Sv: Tack :) hehe :p

http://detunderbarakaninlivet.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Greta - 2 januari 2014 17:21


Nio månader sedan sista blogginlägget skrevs... haft besökare i stort sett varje dag sen dess och tillkommit några följare på bloglovin. Bloggen ligger nere som sagt, MEN vi finns på andra ställen!   Facebook: https://www.facebook.com/gretaskanin...

Av Greta - 3 april 2013 14:57


Förra länken funkade visst inte...   http://gretaskaninsida.weebly.com/  Här är en ny då, får hoppas den funkar, annars är det rätt adress iaf så bara skriva in själva ;) Saknar faktiskt bloggandet lite. Fast inte nog mycket för att börja ig...

Av Greta - 13 mars 2013 19:04


Från och med nu blir det inga fler inlägg här. Blogglusten finns inte längre. Vi byter till en hemsida istället, det känns smidigare när allt är som det är nu. Inte lika stort behov av att uppdateras så gott som dagligen (som jag tycker en blogg...

Av Greta - 1 mars 2013 21:53


Sitter just nu på vandrarhemmet i Borlänge efter en dag på LU! Just under 1500 st kaniner anmälda. Trevlig dag, om än lite segt när man inte tävlar själv men tiden går fort när man har massor av trevligt sällskap :) Här får ni en bild på ena av hal...

Av Greta - 26 februari 2013 12:21

Helt. Sjukt. Galet. Varmt! För att vara Norrbotten, Luleå i februari. Och såååå skönt      Skottat ner snö från taket på rastgården, släppt ut Casanova och gått i koppel med Udela. Nu blir det burstädning och sen ska jag sitta ute med Axina en ...

Ovido - Quiz & Flashcards