Direktlänk till inlägg 4 november 2011

Count down..

Av Greta - 4 november 2011 12:58

tills 19 november..

Utställningsdax!


Suttit och knåpat med anmälningsblanketten på bägge datorerna nu haha, och tror jag har koll på hur det ska se ut. =) dessutom lyckats ladda hem 10 st blanketter, så går det när man är ivrig! 

Då är det bara den stora frågan kvar OM jag ska anmäla eller inte...?

Vill inget hellre, men aah... så nervös för det ska vara något som inte går igenom med henne! Alltid lika positiv och aldriga några bekymmer *ironi* ;) 
Samt jag har ett fetstort fysikprov i 3 h dagen innan, kommer min förvirrade hjärna klara av att koncentrera/förbereda två saker samtidigt..? 

Aah omg... aja, sista anmälningsdagen är på måndag. Några dagar kvar fundera/övertyga mig själv om jag har en rabies-kanin eller en toppkanin ;)


Hur som helst ska jag på utställningen, jag är anmäld och klar till nybörjarkurs i kaninuppfödning (tror jag det var haha). Och fotta, glo på kaniner, hoppas på en allmänt trevlig dag å att det inte är några snygga tillsalu djur där hahah för då kommer jag bara vilja ha haha ;)...


Gamla bilder från utställningar.

 
 
linnea

linnea

4 november 2011 14:19

Känner likadant :p Inte för att jag har en toppkanin men ändå xD

http://detunderbarakaninlivet.blogg.se

 
linnea

linnea

4 november 2011 14:42

Sv: Nej jag har inte fixat skjuts än. :P Ja om jag kan det så åker jag gärna med er :p

http://detunderbarakaninlivet.blogg.se

 
Sara

Sara

4 november 2011 15:07

Kul med utställning iaf! Tycker du ska ställa ut hon. :)

http://kaninernas.webblogg.se

 
Ingen bild

karin

4 november 2011 17:06

Klart du ska ställa ut! Gör inget om hon blir nollad heller, hon kommer ändå vara samma kanin!

 
Sofia

Sofia

4 november 2011 19:52

Det kommer säkert gå jättebra, så snygg som hon är men oavsett hur det går så är hon ju fortfarande samma fina kanin!

Ställde ut våra i en sällskapskanin klass en gång. Fick lite avdrag på ärr efter bitskador (oops..) :)

sv: Ja, man kan tycka det.. men bättre än tsm med allt annat som ska göras veckan innan lovet..

http://shadesofgolden.blogg.se

 
Michis

Michis

4 november 2011 23:49

Det kommer nog gå bättre än du tror ;D
dessutom spelar det nääästan ingen roll första gången man går på utställning. Känslan att bara va där å ha en kanin å ställa ut är underbar;)

http://michiskaks.blogg.se

 
Tessan

Tessan

5 november 2011 11:03

Jag är inte dommare, men Udela är skitsnygg! Lätt 94 p. :)

http://kaninfamiljen.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Greta - 2 januari 2014 17:21


Nio månader sedan sista blogginlägget skrevs... haft besökare i stort sett varje dag sen dess och tillkommit några följare på bloglovin. Bloggen ligger nere som sagt, MEN vi finns på andra ställen!   Facebook: https://www.facebook.com/gretaskanin...

Av Greta - 3 april 2013 14:57


Förra länken funkade visst inte...   http://gretaskaninsida.weebly.com/  Här är en ny då, får hoppas den funkar, annars är det rätt adress iaf så bara skriva in själva ;) Saknar faktiskt bloggandet lite. Fast inte nog mycket för att börja ig...

Av Greta - 13 mars 2013 19:04


Från och med nu blir det inga fler inlägg här. Blogglusten finns inte längre. Vi byter till en hemsida istället, det känns smidigare när allt är som det är nu. Inte lika stort behov av att uppdateras så gott som dagligen (som jag tycker en blogg...

Av Greta - 1 mars 2013 21:53


Sitter just nu på vandrarhemmet i Borlänge efter en dag på LU! Just under 1500 st kaniner anmälda. Trevlig dag, om än lite segt när man inte tävlar själv men tiden går fort när man har massor av trevligt sällskap :) Här får ni en bild på ena av hal...

Av Greta - 26 februari 2013 12:21

Helt. Sjukt. Galet. Varmt! För att vara Norrbotten, Luleå i februari. Och såååå skönt      Skottat ner snö från taket på rastgården, släppt ut Casanova och gått i koppel med Udela. Nu blir det burstädning och sen ska jag sitta ute med Axina en ...

Ovido - Quiz & Flashcards