Direktlänk till inlägg 8 november 2011

Tisdag.

Av Greta - 8 november 2011 13:17

Jag fortsätter min count down till utställningen. 11 dagar nu! Tänk att jag räknat ner sen typ 70 dagar (dock paus senaste månaden) haha och enda sen i maj har jag längtat ;)
Funderar på klicka hem något rengöra tassarna med, typ så snart som möjligt. Känns som hon börjat lägga på sig lite lite på ryggen igen sen jag började ge solrosfrön. Pälsen känns blankare/mjukare också, hon verkar ha fällt klart. :) 

Känns liiite drygt nästan ha utställningen tänka på nu också, när det är mycket i skolan. Fast egentligen skolan jag stör mig på, synd det är rätt grej lägga energin på. Kommer fler utställningar, tyvärr bara en chans med varje inlämning & prov... 


Måste spya av mig lite mer också, min älskade Pajalabuss har slutat gå! :( Brukar ta den hem varje onsdag kl 12 då jag slutar, men nu är den borta från ltnbds hemsida så jag får lov vänta till kl 13 på Haparandabussen som har oskönare säten och brukar vara proppfull... Inte nog jag väntar 30 - 90 min sittandes på skolan innan jag börjar alla dagar, är jag fast här 1 timme efter med :( JÄVLA SKIT!!! Edit: Nog lagg på hemsidan, mina klasskompisar åkte med den idag (9/11) dock kommer den sluta gå runt till gymnasiebyn när tidtabellen byts så jag får ändå vänta till ett typ för hinner inte till hamnen -.- ... 


Gammal bild, snodd av Sara. Hon kommer hit på jullovet btw för hälsa på oss igen.   

 
 
Ingen bild

karin

8 november 2011 16:05

Haha jag blir trött om det är mer än 5 min tills nästa buss går :P

 
linnea

linnea

8 november 2011 17:08

är det bara 11 dagar kvar?! :o shit :p

http://detunderbarakaninlivet.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Greta - 2 januari 2014 17:21


Nio månader sedan sista blogginlägget skrevs... haft besökare i stort sett varje dag sen dess och tillkommit några följare på bloglovin. Bloggen ligger nere som sagt, MEN vi finns på andra ställen!   Facebook: https://www.facebook.com/gretaskanin...

Av Greta - 3 april 2013 14:57


Förra länken funkade visst inte...   http://gretaskaninsida.weebly.com/  Här är en ny då, får hoppas den funkar, annars är det rätt adress iaf så bara skriva in själva ;) Saknar faktiskt bloggandet lite. Fast inte nog mycket för att börja ig...

Av Greta - 13 mars 2013 19:04


Från och med nu blir det inga fler inlägg här. Blogglusten finns inte längre. Vi byter till en hemsida istället, det känns smidigare när allt är som det är nu. Inte lika stort behov av att uppdateras så gott som dagligen (som jag tycker en blogg...

Av Greta - 1 mars 2013 21:53


Sitter just nu på vandrarhemmet i Borlänge efter en dag på LU! Just under 1500 st kaniner anmälda. Trevlig dag, om än lite segt när man inte tävlar själv men tiden går fort när man har massor av trevligt sällskap :) Här får ni en bild på ena av hal...

Av Greta - 26 februari 2013 12:21

Helt. Sjukt. Galet. Varmt! För att vara Norrbotten, Luleå i februari. Och såååå skönt      Skottat ner snö från taket på rastgården, släppt ut Casanova och gått i koppel med Udela. Nu blir det burstädning och sen ska jag sitta ute med Axina en ...

Ovido - Quiz & Flashcards