Direktlänk till inlägg 2 december 2011

Helg!

Av Greta - 2 december 2011 18:57

Då vare ledigt ett par dagar då.
Ledigt... Ska plugga kemi. Blää.

Prov på onsdag, nästa onsdag matte nationellt prov och onsdagen efter det tårtbakartävling hela dagen sen jullov :-)
Valde ämne idag, Tyska steg 4. Känns dock som jag kommer ändra mig. Tycker det var dåligt informerat också, har klasskompisar som valt grejer som inte ens fanns med på listan som visades för mig.. och han har sagt olika till alla vad som är bra..

Nog tjatat om skolan.

 
Jag ska börja tänka på häva mig ut till kaninerna. Känns dock inte så lockande, blåser massa. Men varmt iaf.

Plus ja tror bägge kaninerna är putt på mig idag, haha. 
Udela är Udela. Brunstig hona, no need to say more.
Casanova, jag fick för mig han skulle lyftas ur igår från buren, första gången, och ville känna igenom honom lite. Inte uppskattat. Lite sprattel och så, men inte så farligt. Sen stampa han åt mig och skulle inte komma nära, hehe. Han kommer snart över det snart och vänjer sig mer och mer vid mig tror ja. ;-)


Aningen drygt Udela är så skränig också, har jag henne inne när jag ska umgås/lära känna Casanova stampar hon och surar för hon inte får hundraprocent uppmärksamhet. 
Är hon ute så försöker hon hoppa ur rastgården, ganska dumt då det är nät hela vägen upp till taket, låter hemskt högt i nätet iaf. Och gör hon inte det är det ngn grannhund som skäller, bil som kör förbi eller vädret som stör mig/oss... haha :P

 
 
linnea

linnea

2 december 2011 19:59

Jadu.. Brunstiga honor = -.-

http://detunderbarakaninlivet.blogg.se

 
Sofia

Sofia

2 december 2011 23:10

Jag valde franska steg 4 som val till tvåan och halvvägs genom kursen är jag faktiskt glad att jag gjorde det. Kan vara pga en ny bättre lärare men det känns som om jag lär mig mycket mer och får ut mycket mer av språket nu än förra året.

http://shadesofgolden.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Greta - 2 januari 2014 17:21


Nio månader sedan sista blogginlägget skrevs... haft besökare i stort sett varje dag sen dess och tillkommit några följare på bloglovin. Bloggen ligger nere som sagt, MEN vi finns på andra ställen!   Facebook: https://www.facebook.com/gretaskanin...

Av Greta - 3 april 2013 14:57


Förra länken funkade visst inte...   http://gretaskaninsida.weebly.com/  Här är en ny då, får hoppas den funkar, annars är det rätt adress iaf så bara skriva in själva ;) Saknar faktiskt bloggandet lite. Fast inte nog mycket för att börja ig...

Av Greta - 13 mars 2013 19:04


Från och med nu blir det inga fler inlägg här. Blogglusten finns inte längre. Vi byter till en hemsida istället, det känns smidigare när allt är som det är nu. Inte lika stort behov av att uppdateras så gott som dagligen (som jag tycker en blogg...

Av Greta - 1 mars 2013 21:53


Sitter just nu på vandrarhemmet i Borlänge efter en dag på LU! Just under 1500 st kaniner anmälda. Trevlig dag, om än lite segt när man inte tävlar själv men tiden går fort när man har massor av trevligt sällskap :) Här får ni en bild på ena av hal...

Av Greta - 26 februari 2013 12:21

Helt. Sjukt. Galet. Varmt! För att vara Norrbotten, Luleå i februari. Och såååå skönt      Skottat ner snö från taket på rastgården, släppt ut Casanova och gått i koppel med Udela. Nu blir det burstädning och sen ska jag sitta ute med Axina en ...

Ovido - Quiz & Flashcards