Direktlänk till inlägg 25 januari 2012

Tips

Av Greta - 25 januari 2012 22:02

Bildredigerings sida.
www.picnik.com ska läggas ner, så alla premiumfunktioner är tillgängliga för alla nu.
Redigerade bort kopplet på en bild på Casanova, HEHE. Velat testa. Fixade till färger å sånt med. Finns massa nice andra funktioner också så andra som vill få sina kaniner se lösa ut gå in å fixa. ;)
 Brukar ni redigera era bilder?

 

Efter och före bild.

Enorm skillnad... min bild där nere ser ju bara blå ut. Buhu. Brukar aldrig redigera bilder annars, men nu när picnik är gratis och jag har en provversion av photoshop i 30 dagar har det blivit lite lek. 
Får typ lust redigera alla mina bilder, men jag gillar det inte egentligen... jag vill fota så det ser bra ut på en gång. (a) Tycker mina bilder är fina från början, så trixar jag lite med färgerna och sånt, sen ser jag ba orginalet å oh no, jag vill aldrig fota igen...

 
 
Ingen bild

faitherland

25 januari 2012 22:15

bra gjort! :)

 
K

K

25 januari 2012 23:15

Nja, jag är för lat för att redigera... Men jag skulle vilja göra det! Finns så mycket man kan trixa med då.
Casanova blev lite gul, men i övrigt blev ju bilden tydligare. Tycker inte du ska vara ledsen över att "behöva" redigera, det är ju många duktiga fotografer som gör. Annars skulle ju inte möjligheten finnas... :P

http://www.kaninen.nu

 
sara

sara

26 januari 2012 08:00

Älskar picnik! ;)

http://kaninernas.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Greta - 2 januari 2014 17:21


Nio månader sedan sista blogginlägget skrevs... haft besökare i stort sett varje dag sen dess och tillkommit några följare på bloglovin. Bloggen ligger nere som sagt, MEN vi finns på andra ställen!   Facebook: https://www.facebook.com/gretaskanin...

Av Greta - 3 april 2013 14:57


Förra länken funkade visst inte...   http://gretaskaninsida.weebly.com/  Här är en ny då, får hoppas den funkar, annars är det rätt adress iaf så bara skriva in själva ;) Saknar faktiskt bloggandet lite. Fast inte nog mycket för att börja ig...

Av Greta - 13 mars 2013 19:04


Från och med nu blir det inga fler inlägg här. Blogglusten finns inte längre. Vi byter till en hemsida istället, det känns smidigare när allt är som det är nu. Inte lika stort behov av att uppdateras så gott som dagligen (som jag tycker en blogg...

Av Greta - 1 mars 2013 21:53


Sitter just nu på vandrarhemmet i Borlänge efter en dag på LU! Just under 1500 st kaniner anmälda. Trevlig dag, om än lite segt när man inte tävlar själv men tiden går fort när man har massor av trevligt sällskap :) Här får ni en bild på ena av hal...

Av Greta - 26 februari 2013 12:21

Helt. Sjukt. Galet. Varmt! För att vara Norrbotten, Luleå i februari. Och såååå skönt      Skottat ner snö från taket på rastgården, släppt ut Casanova och gått i koppel med Udela. Nu blir det burstädning och sen ska jag sitta ute med Axina en ...

Ovido - Quiz & Flashcards