Direktlänk till inlägg 16 februari 2012

Gräs, och träffat angorakanin

Av Greta - 16 februari 2012 19:28

Mitt gräs har äntligen blivit ätbart! Haha, hände knappt någonting på flera dagar, stod odla ljust och varmt på förpackningen, men jag envisas såklart med ha det nere på mitt rum, i en kall mörk källare. Flyttat den nu, och det växer. Kaninerna fick några strån igår, ytterst uppskattat! 

  


Ikväll när jag var och skulle köpa kaninmat, så passade på känna lite på en angora. Himmel, vad imponerad jag blev! Den var helt enorm, större än Casanova med all dens päls. Och öronen... <3 Hihi så häftiga.

Verkade vara supertrevlig med, kunde stå och klappa på den utan problem =) Nästan så jag ville ta med honom hem, haha, men råkade ta hem fodret utan betala istället... Aja, ska betala vid annat tillfälle. :)


Ibland saknar jag ha långhåriga kaniner (haft teddys förut) men samtidigt, tänker jag tillbaka på för någon helg sen när vi hade -35, då hade jag INTE velat sitta ute och frysa fingrarna av mig för någon päls var tovig. No more fluffies here.. 

 
 
sara

sara

16 februari 2012 20:48

Angoror e fräna! Saknar med fluffniner jag. :p

http://biancakanin.bloggplatsen.se

 
linnea

linnea

16 februari 2012 22:07

Hoho du får gärna låna betty om du vill borsta, helt gratis! :P speciellt när det är kallt ute.. xD

http://detunderbarakaninlivet.blogg.se

 
linnea

linnea

16 februari 2012 22:11

Sv: jo du kan åka med oss :) vi kommer och hämtar dej efter 9.00 ;)

http://detunderbarakaninlivet.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Greta - 2 januari 2014 17:21


Nio månader sedan sista blogginlägget skrevs... haft besökare i stort sett varje dag sen dess och tillkommit några följare på bloglovin. Bloggen ligger nere som sagt, MEN vi finns på andra ställen!   Facebook: https://www.facebook.com/gretaskanin...

Av Greta - 3 april 2013 14:57


Förra länken funkade visst inte...   http://gretaskaninsida.weebly.com/  Här är en ny då, får hoppas den funkar, annars är det rätt adress iaf så bara skriva in själva ;) Saknar faktiskt bloggandet lite. Fast inte nog mycket för att börja ig...

Av Greta - 13 mars 2013 19:04


Från och med nu blir det inga fler inlägg här. Blogglusten finns inte längre. Vi byter till en hemsida istället, det känns smidigare när allt är som det är nu. Inte lika stort behov av att uppdateras så gott som dagligen (som jag tycker en blogg...

Av Greta - 1 mars 2013 21:53


Sitter just nu på vandrarhemmet i Borlänge efter en dag på LU! Just under 1500 st kaniner anmälda. Trevlig dag, om än lite segt när man inte tävlar själv men tiden går fort när man har massor av trevligt sällskap :) Här får ni en bild på ena av hal...

Av Greta - 26 februari 2013 12:21

Helt. Sjukt. Galet. Varmt! För att vara Norrbotten, Luleå i februari. Och såååå skönt      Skottat ner snö från taket på rastgården, släppt ut Casanova och gått i koppel med Udela. Nu blir det burstädning och sen ska jag sitta ute med Axina en ...

Ovido - Quiz & Flashcards