Direktlänk till inlägg 25 juni 2012

Bloggträffen?!

Av Greta - 25 juni 2012 16:45

Med bara 11 dagar kvar tills Alingsåsutställningen som är 6-8 juli drar igång tänkte jag kolla upp intresset för en bloggträff och försöka samla ihop oss lite.


Är någon intresserad så kan vi ju styra upp det som så att vi träffas en bestämd dag och tid, kanske fikar lite och hänger för dom som vill. 


Öppetiderna är:

Fre 09 - 18
Lör 10 - 17
Sön 10 - 14


Aktiviteter under helgen (om någon tänkt/vill gå behöver det ju inte krocka):

Fre - Produktionsuppfödning informationsmöte kl 15, Fotbollsmatch 19.00 på Campingen.

Lör - SKUF årsmöte 10.00, Juniorträff 11.00 - 12.00, Demostration av jätteraser 12.00, Reptiluppvisning 13.00

Sön - Reptiluppvisning 11.00, SDK möte 11.30


Bedömningen sker under fredagen och SKUF har ungdjurs-bedöming på lördagen också. Sen är det väl starter i hoppningen under hela dagarna... ingen koll.


Tidigt på fredagmorgonen anländer jag för att hjälpa Susanna och hennes kompis med tältet. Sara är nog också där då? Sen är jag där dygnet runt, hela helgen förmodligen så väldigt flexibel med tider att träffas.


Förslag på dag och tid vi ska träffas? Vilka dagar har ni tänkt vara där?

Så kan vi ju typ spika en tid den dagen flest tänkt/kan komma...

 

Länk till utställningsannonsen med mer info: http://home.no/akaf/bakgrund/ut12.jpg

 

Söt och gammal bild... tänkt fota lite nya på dom i veckan eller något.

 
 
Yasmine

Yasmine

25 juni 2012 19:18

Nej vilka roliga nyheter, då får jag hålla koll där i fortsättningen. Hade börjat ge upp hoppet så det var vekrligen en trevlig överraskning.
Hihi men samtidigt uppskattar man pussarna kanske mer om de kommer mer sällan, så det känns speciellt!:) Fast jag är väldigt tacksam för alla pussar min lilla kille ger :D

http://www.nattstad.se/yasminescirkus

 
Johanna

Johanna

26 juni 2012 12:07

Jag vet inte om vi kommer på fredagen eller ej men vi lär komma dit både lördag och söndag (och jag tror nog det blir fredagen med). Vet inte heller om vi ska tälta eller ej, men annars tar jag med Hogge den dagen vi ska ha bloggträff ;)

http://viciousme-hogge.blogspot.com

 
Linnea

Linnea

26 juni 2012 12:16

Sv: Tack igen! Ja, görså :)

http://detunderbarakaninlivet.blogg.se

 
Karin

Karin

27 juni 2012 10:11

Som det ser ut nu får jag inte ledigt från jobbet fredag. I så fall kommer jag torsdag kväll och lämnar in Trollet, och söndag för att hämta honom. Om jag saknar honom för mycket kanske jag kommer lördag också ;)

http://www.kaninen.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Greta - 2 januari 2014 17:21


Nio månader sedan sista blogginlägget skrevs... haft besökare i stort sett varje dag sen dess och tillkommit några följare på bloglovin. Bloggen ligger nere som sagt, MEN vi finns på andra ställen!   Facebook: https://www.facebook.com/gretaskanin...

Av Greta - 3 april 2013 14:57


Förra länken funkade visst inte...   http://gretaskaninsida.weebly.com/  Här är en ny då, får hoppas den funkar, annars är det rätt adress iaf så bara skriva in själva ;) Saknar faktiskt bloggandet lite. Fast inte nog mycket för att börja ig...

Av Greta - 13 mars 2013 19:04


Från och med nu blir det inga fler inlägg här. Blogglusten finns inte längre. Vi byter till en hemsida istället, det känns smidigare när allt är som det är nu. Inte lika stort behov av att uppdateras så gott som dagligen (som jag tycker en blogg...

Av Greta - 1 mars 2013 21:53


Sitter just nu på vandrarhemmet i Borlänge efter en dag på LU! Just under 1500 st kaniner anmälda. Trevlig dag, om än lite segt när man inte tävlar själv men tiden går fort när man har massor av trevligt sällskap :) Här får ni en bild på ena av hal...

Av Greta - 26 februari 2013 12:21

Helt. Sjukt. Galet. Varmt! För att vara Norrbotten, Luleå i februari. Och såååå skönt      Skottat ner snö från taket på rastgården, släppt ut Casanova och gått i koppel med Udela. Nu blir det burstädning och sen ska jag sitta ute med Axina en ...

Ovido - Quiz & Flashcards