Direktlänk till inlägg 29 juni 2012

Taggad och torkat!

Av Greta - 29 juni 2012 09:02

Om 5 dagar åker jag! 
Försöker vända på dygnet, börjar kliva upp tidigt för att vara trött på kvällen. Det gillar inte mitt undermedvetna, kunde inte somna förrän vid 5 imorse, 2½ h senare gick jag upp iaf! Förhoppningsvis är jag trött ikväll. Brukar dock inte vara det, sov ju 3 h härom natten, somnade bara en timme tidigare då kvällen efter.
Anledningen är väl främst att jag vill sova på tåget, kliver på 19 och av tidigast kl 10, så ett plus om man får sova. Om jag ens vågar det, haha, har ju kaninen med mig... tänk om någon hund äter upp den. Eller tvärtom.


Blivit massa kaninmys på morgonen! Gosat med alla kaniner, utom Udela. Dom var så goa! T.om Apo (a.ka Lilla kycklingen) fick jag klia mellan öronen lääänge och han gilla´t.


Plockade ännu mer groblad igår också, lagt på tork i hyllan och i ett av dom tomma facken. När mamma var på Ikea i måndags köpte hon plastlådorna åt mig, perfekta att ha örter i! Fick även en tvättkorg, som ska funka som sopsäckhållare när jag städar samt en sån här liten sop med skyffel man har i handen jag tänkt använda skotta skit med, typ.

 



 
 
linnea

linnea

29 juni 2012 14:53

Dom där IKEA-lådorna funkar till allt! Kontrollera ungar, ha godis i osv.. :P

http://detunderbarakaninlivet.blogg.se

 
Linnea

Linnea

30 juni 2012 14:53

Sv: Ja, jag är nöjd! ^^
Okej, då vet jag :D

http://detunderbarakaninlivet.blogg.se

 
Linnea

Linnea

30 juni 2012 17:08

Sv: Jo, får göra det när det inte regnar, känns inte kul att stå med en unge i spöregnet :p
Kunde inte räkna riktigt, hade ingen låda att sätta dom jag kollat i så kan ha räknat samma unge flera gånger (hos Nilla) med det är i alla fall 5 rexade :D

http://detunderbarakaninlivet.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Greta - 2 januari 2014 17:21


Nio månader sedan sista blogginlägget skrevs... haft besökare i stort sett varje dag sen dess och tillkommit några följare på bloglovin. Bloggen ligger nere som sagt, MEN vi finns på andra ställen!   Facebook: https://www.facebook.com/gretaskanin...

Av Greta - 3 april 2013 14:57


Förra länken funkade visst inte...   http://gretaskaninsida.weebly.com/  Här är en ny då, får hoppas den funkar, annars är det rätt adress iaf så bara skriva in själva ;) Saknar faktiskt bloggandet lite. Fast inte nog mycket för att börja ig...

Av Greta - 13 mars 2013 19:04


Från och med nu blir det inga fler inlägg här. Blogglusten finns inte längre. Vi byter till en hemsida istället, det känns smidigare när allt är som det är nu. Inte lika stort behov av att uppdateras så gott som dagligen (som jag tycker en blogg...

Av Greta - 1 mars 2013 21:53


Sitter just nu på vandrarhemmet i Borlänge efter en dag på LU! Just under 1500 st kaniner anmälda. Trevlig dag, om än lite segt när man inte tävlar själv men tiden går fort när man har massor av trevligt sällskap :) Här får ni en bild på ena av hal...

Av Greta - 26 februari 2013 12:21

Helt. Sjukt. Galet. Varmt! För att vara Norrbotten, Luleå i februari. Och såååå skönt      Skottat ner snö från taket på rastgården, släppt ut Casanova och gått i koppel med Udela. Nu blir det burstädning och sen ska jag sitta ute med Axina en ...

Ovido - Quiz & Flashcards