Alla inlägg under januari 2012

Av Greta - 1 januari 2012 20:30

Har inte varit på någon direkt kaninresa, då tänker jag resa för göra någon kaninaktivitet eller haft med en kanin på resa... 
Utställningar har jag varit på några stycken, och haft kaniner med på små utflykter, typ åkte båt till stugan med en kanin och tagit ut dom andra i skogen haha, men annars inte något särskilt.


Någon kaninresa jag skulle vilja göra iaf är att åka utomlands på kaninutställning. Typ till Tyskland. Sett bilder på internet från olika utländska utställningar, verkar superkul! Tyskland gillar jag också, trevligt land.
Skulle vara skitkul bara att åka söderut på någon större utställning också. Se lite fler raser och sådant. LU kanske. ;) 
Blir väl Alingsås i sommar iaf, besöka utställningen där. Får se om jag ställer själv eller bara kikar... vet inte hur det kommer se ut i kaninväg här hemma i sommar.  

Ovido - Quiz & Flashcards